Moduł Remonty / Zadania

Umożliwia prowadzenie oddzielnej ewidencji dla:

  • planu remontów w ramach Funduszu Remontowego,
  • remontów w układzie: plan i wykonanie,
  • przeglądów w układzie plan i wykonanie,
  • ewidencji awarii w zasobach spółdzielni,
  • zleceń/zgłoszeń w układzie plan i wykonanie,
  • ewidencji czasu pracy dla konserwatorów.

 W zakresie konserwacji zasobów lokalowych umożliwia:

  • planowanie prac konserwacyjnych,
  • prowadzenie kartoteki zleceń/zgłoszeń w powiązaniu z poszczególnymi nieruchomościami/budynkami,
  • tworzenie i drukowanie zleceń na wykonanie zadanych prac dla pracownika lub gruby pracowników,
  • tworzenie i drukowanie zamówień dla firm obcych w celu wykonania zadanego zlecenia,
  • zlecenia mogą być tworzone dla wybranych okresów czasowych i dla zadanych nieruchomości/budynków,
  • tworzenie zestawień kosztów konserwacji w podziale na poszczególne nieruchomości/budynki,
  • kontrolę kosztów konserwacji w podziale na materiały/usługi obce/roboczogodziny,
  • ewidencję godzinową prowadzonych prac konserwacyjnych w podziale na poszczególnych pracowników.

 W zakresie wykorzystania Funduszu Remontowego zasobów lokalowych umożliwia:

  • planowanie prac remontowych,
  • planowanie prac remontowych dotyczących usunięcia awarii,
  • tworzenie zestawień planów remontów z faktycznymi kosztami prac w podziale na poszczególne nieruchomości/budynki,
  • planowanie finansowe i kontrolę kosztów remontów,
  • ewidencję remontów prowadzonych na poszczególnych, nieruchomościach/budynkach.

 Umożliwia stworzenie słowników wykonywanych prac oraz podziału kosztów w układzie rodzajowym i kalkulacyjnym.